Využití reklamních pylonů ve světelné reklamě

Reklamní pylony (totemy, věže, sloupy, stožáry) slouží k umístění reklamního panelu. Můžete se s nimi setkat u obchodních center, hypermarketů a supermarketů i například u administrativních budov či benzínových pump. Mohou být buď samy nasvětleny, nebo se na ně světelná reklama pouze připevňuje. Důležitý je nejen jejich perfektní design (aby zákazník na první pohled poznal, o co se jedná), ale také kvalita materiálů.

Venkovní reklamní pylony

S reklamními pylony se můžete nejčastěji setkat venku – ve městech, u nákupních míst nebo u dálnic a dalších dopravních komunikací. Důležitý je jejich čistý a kvalitní design. Často si kromě samotné výroby můžete nechat zajistit i návrh motivu či barvy reklamního pylonu. V exteriéru je rovněž velmi důležitá výška reklamní věže. Ta se může pohybovat od několika jednotek až do desítek metrů. Optimální je taková výška, ze které bude světelnou reklamu moci snadno spatřit vaše cílová skupina.

Jak pracovat s reklamou na reklamní věži

Reklamní pylon má obvykle kovovou – ocelovou, hliníkovou, pozinkovanou – konstrukci. Ačkoliv je pevná a zakotvená do betonového základu, reklamní panely na ní umístěné by měly být lehké. Běžně se zavěšují až na samotný vršek konstrukce. Světelná reklama pak může být pojata jako jednostranná, vícestranná či otočná. V mnoha případech se ani nejedná o světelnou reklamu, ale pouze o nápisy a loga bez nasvícení. I taková reklama má svůj účel a dokáže působit velmi efektivně.

Konkrétní požadavky si většinou můžete sami stanovit při realizaci. Kvalitní výrobce si vyhraje s různými průřezy a tvary. Vaší fantazii se meze nekladou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>