Běžící text u světelné reklamy

Běžící texty nejsou žádnou velkou novinkou na našem trhu. Mnoho podnikatelských subjektů si takovou formu reklamy již pořídilo, nebo minimálně zvažuje investici do tohoto produkty. Pojďte se s námi podívat, jaké má tato forma reklamy přednosti a kde se dá využít. Nasvětlení reklamy se většinou provádí se zapojením LED světelných panelů. Celá reklama je koncipovaná spíše jednoduše. Vy si můžete vybrat formu, která bude odpovídat vašim představám a cenovým možnostem.

Při pořízení reklamy myslete na to, že by LED nápis měl být dobře viditelný na vzdálenost, jakou potřebujete. Je určen pro pěší návštěvníky vašeho obchodu nebo pro ty, kteří jedou v dopravním prostředku? Ve druhém případě pak myslete i na to, že je vhodné zvolit větší rozměry, aby reklama byla snadno čitelná a nevyžadovala příliš mnoho soustředění. LED světelné panely mohou nabývat celé škály barevných odstínů. Jednotlivé barvy se dají i kombinovat, ačkoliv my vám doporučujeme zaměřit se na jeden odstín (maximálně na dva), aby reklama nepůsobila příliš rušivě.

Jak tato světelná reklama funguje

Pokud se jedná o běžící text, je jasné, že se obsah reklamy může měnit. Dobře si tedy promyslete, co vše by měl váš reklamní panel obsahovat a nezanedbejte ani nastavení intervalu, ve kterém se texty mění. Pokud bude příliš rychlý, zákazníci si nestačí přečíst, co jim chcete sdělit a nebudou z toho příliš nadšení, ba naopak spíše v nich taková reklama vzbudí podráždění. Rozhodněte se, kolik znaků má vaše reklama obsahovat. Důležité je také zvolit vhodné rozložení – jeden až tři řádky textu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>